Za dobre nasvete in terapijo s področja spolnosti skrbi priznana izkušena seksologinja in psihoterapevtka Vesna Jarc. Naročite se na posvet že danes...
Naročite se na e-novičke:
Pošlji

100 načinov kako lahko ŽENSKA sama ustvarja oksitocin

100 načinov kako lahko ŽENSKA sama ustvarja oksitocin

ponedeljek, 25. januar 2016/Kategorije: Zdravje, Nasveti/Število ogledov (10751)

Navajamo naključni seznam dejavnosti, ki tvorijo oksitocin in lahko ženski pomagajo, da sama napolni svojo cisterno. To so dejavnosti, ob katerih ženska s seboj dobro ravna, ko zase počne stvari, ki ji nudijo nagrade, izpolnitev, tolažbo in vključujejo povezovanje z drugimi ljudmi in ne zgolj s partnerjem. Proizvodnja oksitocina se stimulira z obnašanjem skrb-in-prijateljstvo.

  1. Privoščite si masažo
  2. Pojdite k frizerju
  3. Privoščite si pedikuro/manikuro
  4. Načrtujte žensko noč s prijateljicami
  5. Pogovorite se s prijateljico po telefonu
  6. Pojdite s prijateljico na kosilo, ki ni povezano s poslom
  7. Skuhajte obed s prijateljico in skupaj počistita
  8. Meditirajte med hojo ali globoko dihajte med telovadbo
  9. Skupaj z družino ali prijatelji prepleskajte sobota poslušajte glasbo
  10. Poslušajte glasbo
  11. Prepevajte pod prho
  12. Učite se petja
  13. Pojte v zboru
  14. Privoščite si odišavljeno kopel
  15. Ob večerji prižgite sveče
  16. Za zabavo nakupujte s prijateljico
  17. Obiščite dnevne toplice ali se podajte na počitnice v toplice s prijatelji
  18. Privoščite si nego obraza
  19. Telovadite z osebnim trenerjem
  20. Obiščite vadbo joge
  21. Udeležite se plesnega tečaja
  22. Vsaj eno uro se sprehajajte
  23. Načrtujte redno sprehajanje ob pogovoru s prijateljico
  24. Pripravite obed za prijatelje z novorojenčkom
  25. Pripravite obed za prijatelje in družino, ko so bolni
  26. Na vrtu posadite vrtnice in drugo dišeče cvetje
  27. Nakupite sveže utrgano cvetje za dom
  28. Vzgajajte in vzdržujte gredico z zelenjavo
  29. Pojdite na tržnico
  30. Pripravite obrok iz lastnega vrta ali z lokalno vzgojenimi pridelki
  31. Pojdite v hribe
  32. Taborite na prostem v skupini
  33. V naročje vzemite otroka
  34. Ljubite, pestujte in skrbite za domače živali
  35. Privoščite si »pobeg s prijateljicami«
  36. Prosite nekoga, naj nekaj nese
  37. Prosite za pomoč
  38. Vzemite si čas, da brez načrta pobrskate po knjigarni
  39. Preberite dobro knjigo
  40. Zbirajte najboljše recepte svojih prijateljic
  41. Obiščite tečaj kuhanja
  42. Najemite pomoč v gospodinjstvu za kuhanje
  43. Najemite dobrega hišnega mojstra
  44. Načrtujte zabavne družinske dejavnosti
  45. Naj bo obed vaša posebna priložnost, ko uporabite najboljši porcelan in pogrinjke
  46. Sodelujte na sestanku Zbora staršev in učiteljev
  47. Pecite sladice v dobrodelne namene
  48. Hodite v gledališče, na koncerte in plesne predstave
  49. Privoščite si piknik s prijatelji in družino
  50. Načrtujte posebne priložnosti, ki se jih lahko veselite
  51. Pridružite se klubu mater novorojenčkov ali pa ga sami ustanovite
  52. Na nek način poskrbite za otroke
  53. Nahranite lačne
  54. Udeležujete se navdihujočih duhovnih ali verskih shodov
  55. Prebirajte revije o modi in ljudeh
  56. Ostanite v stiku z življenji prijateljev
  57. Oglejte si najljubšo televizijsko oddajo ali DVD skupaj s prijateljico
  58. Poslušajte navdihujoče zgoščenke
  59. Pogovorite se ali pokličite terapevta ali coacha
  60. Proučujte novo kulturo in okušajte njene jedi
  61. Preživljajte čas na plaži, ob reki ali jezeru
  62. Naučite se smučati, igrati golf ali tenis s prijatelji
  63. S prijatelji uživajte v pokušini vin
  64. Demonstrirajte v imenu socialne in politične teme
  65. Obiščite parado ali v njej sodelujte
  66. Najemite nekoga, ki vam iz hiše pomaga odstraniti navlako
  67. Ponudite se,da prijatelju v nečem pomagate
  68. Udeležite se tečaja o prehrani, kuhanju ali zdravju
  69. Berite poezijo, pišite poezijo in obiščite literarni večer poezije
  70. Kupite ptičjo hišico in uživajte ob pogledu na ptice, ki se hranijo
  71. Obiščite umetnostni muzej
  72. Sredi dneva pojdite v kino
  73. Prisluhnite kakšnemu pisatelju v krajevni knjigarni
  74. Pišite dnevnik o svojih mislih in občutkih
  75. Sestavite fotografski album za vsakega od svojih otrok
  76. Sestavite seznam elektronskih naslovov prijateljev, ki jim lahko pošiljate nedavne fotografije
  77. Prosite jih, naj tudi oni storijo enako
  78. Sestavite seznam elektronskih naslovov prijateljev s podobnimi političnimi prepričanji za vzajemno podporo
  79. S prijateljem se udeležite slikarskega ali kiparskega tečaja
  80. Spletite šal za ljubljeno osebo
  81. Srečajte se s prijateljicami na kavi ali čaju
  82. Darujte dobrodelni organizaciji
  83. Preuredite svojo omaro
  84. Spremenite barvo las
  85. Kupite si novo obleko
  86. Nakupujte seksi spodnje perilo
  87. Prijateljem pokažite fotografski album
  88. Vpišite se na fitnes
  89. Igrajte karte s prijatelji
  90. Naučite se in sledite novemu prehrambenemu načrtu ali programu čiščenja telesa za izboljšanje zdravja
  91. Darujte svoja stara oblačila v dobrodelne namene
  92. Pošljite čestitko za rojstni dan
  93. Uporabljajte okolju prijazne gospodinjske proizvode
  94. Pripravite nekaj obrokov in jih zamrznite za takrat, ko vam ne bo do kuhanja
  95. Udeležite se tečaja aranžiranja cvetja
  96. Javite se kot prostovoljka v krajevni bolnišnici ali hospicu
  97. Priredite zabavo presenečenja za prijatelje
  98. Darujte knjige, ki ste jih že prebrali, bolnišnici ali krajevni knjižnici
  99. Bodite varuška za prijatelje, da bodo imeli nekaj prostega časa
  100. Vzemite si odmor od prezaposlenega dne, da opravite raztezne vaje.

 

Sami si nedvomno lahko izmislite še številne  druge dejavnosti, ob katerih se boste počutili dobro. Vsak od teh predlogov vključuje dajanje, skrb, sklepanje prijateljstev in negovanje. Vedenje te vrste, ki temelji na skrbi in prijateljstvu, bo stimuliralo tvorjenje oksitocina in občutka blaginje, ki sledi.

Za nekatere ženske je prebiranje tega seznama pravo razodetje, ki jim daje dovoljenje, da večkrat počnejo tisto kar si želijo. Spet drugim se morda zdi, da seznam videti kot zgolj še en seznam opravil. Če ste pod stresom, se vam verjetno že zdaj zdi, da ne morete razmišljati o tem, kako bi počeli še več stvari. Prosim ne bodite brezbrižni do tega seznama. Tudi do potreb svojih otrok niste brezbrižni zgolj zato, ker jih je preveč.

Uporabite seznam, tako da ta teden dodate le eno stvar v svoje življenje, da se boste počutili dobro. Ko se vaše ravni oksitocina zvišajo, zmeraj lažje dodajate v življenje še več dejavnosti, ki tvorijo oxitocin. Ne pozabite, da je razlog, da se čutite premagane zaradi obilice opravkov, prav to, da že zdaj opravljate preveč dejavnosti, ki tvorijo testosteron, in premalo tistih, ki spodbujajo tvorbo oksitocina.

Rešitev je v tem, da poiščete ravnovesje, in to lahko storite le vi sami. Zagotovo vam romantični partner lahko pomaga, vendar je prvih 90% odvisnih od vas samih, vaših prijateljev in skupnosti.

Če boste nadaljevali s svojim vročičnim življenjem in gasili požare, ko se že širijo, potem vaši občutki premaganosti nikdar ne bodo izginili in stres vas bo iztrošil. Edinole s tem, ko si vzamete čas za učenje in ustvarjanje več oksitocina, Lahko zmanjšate stres in polno užijete življenje. Če tega ne zmorete storiti zase, potem to storite za partnerja ali otroke.

Zapomnite si: »Ko je srečna mama, so srečni vsi.«




x
Izboljšajte si svoje spolno življenje...


Naročite se na naše storitve

Koledar dogodkov

«december 2022»
pon.tor.sre.čet.pet.sob.ned.
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678

Izjave

  • JANA Vesna je čudovita psihoterapevtka. Ogromno strokovnega znanja, predvsem pa njena toplina, potrpežljivost, pozitivnost in usmerjenost v prihodnost so njenje lastnosti, ki mi pomagajo, da lažje premagujem svoje strahove in rastem. Res sem ji hvaležna za vsak njen nasvet, vzpodbudo ali pa samo 'Vse bo vredu'.
  • MAJA Počutim se kot, da hodim po oblakih. Kot, da sem izdihnila dolg in globok vdih in z njim odplavila vsa leta blokad in frustracij okoli moje seksualnosti. Sedaj se spet spomnim kako je, ko se počutiš živo in kar ne morem dočakati, da se spet začnem spogledovati s celim svetom, ki čaka name, kot si mi rekla.
  • JERNEJ Veliko let se je obrnilo, Vesna, tebe bi morali klicato vratar, ker vsakič, ko sem potreboval nekaj za kar sem mislil, da ne bom nikoli dobil, si mi odprla vrata. Sedaj lahko vidim svet poln odprtih vrat, namesto zaprtih. Hvala ti.
  • ALENKA Varen prostor, ki si ga ustvarila mi je pomagal, da sem prišla v stik s tistim delom sebe, ki sem si ga do sedaj neskončno bala raziskati.
  • ANDREJ Težko opišem z besedami kakšno zadovoljstvo sem občutil, ko je moji partnerki prišlo dvakrat prej kot meni in da sem se lahko ljubil z njo celih 40 minut, kar prej sploh ni bilo možno ker nisem nikakor zmogel kontrolirati izliva.

Več izjav

Seksualnost je kot prelepa rastlina z občudovanja vrednimi cvetovi. Če imamo radi to rastlino in jo negujemo in ji dajemo dovolj hrane, vode in sonca, potem uspeva in požene mnogo razkošnih cvetov. Če pa zanjo ne skrbimo. Se posuši...Izvedite več